Цигарената отрова на Шефа!






Възможно ли е вашият гаден #шеф да е толкова вреден за здравето ви, колкото #пасивното #пушене? Дългосрочният ефект на противния шеф върху здравето могат да бъдат точно толкова ужасни, според разказ в LinkedIn, публикуван от Quartz и цитиран от BBC.


Колкото по-дълго бачкате за някой ужасен мениджър, толкова по-висока е цената, която заплащате със здравето си – физическо и психическо.


Според доклад на Американската психоложка организация 75% от американските трудещи цитират своя работодател като най-голямата причина за стреса на работа, но въпреки това, по-голямата част (59%) от работещите при лош шеф не напускат работа, според Quartz. Изглежда хората свикват твърде много с работата си въпреки лошото отношение към тях, което прави още по-трудно напускането, както и намирането на по-добро работно място.


Изследователи от Harvard Business School и Stanford University,  в САЩ са събрали данни от над 200 изследвания и са открили, че общият стрес на работното място може да има същия пагубен ефект върху здравето на работниците, както при т.нар. „пасивно пушене”.


В челото на списъка на работния стрес е загубата на работа, което влошава здравословното състоя ние на половината от трудещите се. Докато една прекалено взискателна работна позиция, повишава риска от физически заболявания с 35%.


Оцелейте, докато можете да се откопчите


Докато при някои обстоятелства ужасният мениджър е просто следствие от личностен сблъсък с някой работник, то истинските гадняри наистина съществуват. Но как да усетим разликата? Последните са свръх агресивни, нарцистични и склонни към насилие. Ако имате затруднения да направите разлика между двата типа шефове, ето ви пет основни израза, които ще ви насочат към истината (http://www.bbc.com/capital/story/20150205-telltale-signs-of-bad-managers).


Във все по-трудния пазар на труда, намирането на нова работа, за съжаление не винаги е най-добрия вариант. Лесно е да загубите мотивацията си да вършите добре своите задължения. Но съществуват някои простички стратегии за оцеляване, които могат да ви помогнат. Опитайте се да си съставите списък с ежедневни цели, които да проверявате след като сте постигнали. Това чувство за нещо завършено може да ви помогне да продължите напред. Изключването на мобилния телефон или непроверяването на имейла за един уикенд също така може да ви презареди за работа, макар и за кратко.


Коментари

Анонимен каза…
всички шефове са големи гадняри!!!!